Ta strona korzysta z cookies, czyli niewielkich plików zapisywanych w Twoim urządzeniu - dowiedz się więcej rozumiem

Narzedzia

Siła Natury

Rejestr wyborców, spis wyborców

REJESTR WYBORCÓW

Rejestr wyborców obejmuje osoby stale zamieszkałe na obszarze gminy, którym przysługuje prawo do głosowania w wyborach lub prawo do udziału w referendum.

Wpis do stałego rejestru wyborców powoduje ujęcie w spisie wyborców i w spisie osób uprawnionych do udziału w referendum w miejscu stałego zamieszkania w każdych kolejnych wyborach i referendach, przeprowadzanych na obszarze danej gminy.

Wpis do rejestru wyborców można załatwić za pośrednictwem usługi on-line na portalu www.gov.pl (wymagany profil zaufany ePUAP) lub w siedzibie Urzędu Gminy Brenna (biuro nr 16).

Co trzeba przygotować:
1. Wzór wniosku
2. Dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość
3. Dokument potwierdzający fakt zamieszkania na ternie Gminy Brenna, np.:

  • umowa najmu/uzyczenia lokalu;
  • rachunek za media (prąd, gaz, internet), na którym są dane wnioskodawcy;
  • rachunek za odpady komunalne;
  • akt własności lokalu lub nr księgi wieczystej, jeżeli jest założona.

Załączniki: